سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبونه ها...دل نوشته های رضا پرتو

نظر

صبح گنجشک خون

الان یک صبح نرم و قشنگ دیگر است. پرنده ها میخوانند و آفتاب ملایم بالا میآید و آسمان آبی است و یک چشم انداز جالب از زمین های اطراف شهر جدید دارم که با درخت های بسیاری پوشیده شده. همه اینها زیباست. ولی متاسفانه فکرهای ما به این زیبایی نیست.

اهمیت گوشی هوشمند در جهان امروز

از دیروز که رفتم تا برای سهام ثبت نام کنم و موفق نشدم حالم حسابی گرفته ست. یک نصیحت من به هر آدمی که میخواهد در این دوره و زمانه زندگی کند داشتن یک گوشی هوشمند است. البته شاید خودم آخرین نفری هستم که به این نصیحت عمل کردم. بعید میدانم هنوز آدمی باشد که به اهمیت گوشی هوشمند در دنیای امروز پی نبرده باشد....

به بچه ها وعده دادم برایشان جزوه سوالات امتحان پایانی را تهیه میکنم. هر جزوه به قیمت 25 هزار تومان تا ببینیم چه میشود. همین دیروز هم یک نفرشان آمد در «پی وی» تقاضای جزوه مفتی کرد که آقا این پول زیاد است و گفتم:

قابل ندارد

او هم استیکر گل سرح فرستاد و بعد هم گفت حالا اگر میشود برای سمیع الله افغانی هم یک جزوه مفتی بدهید. گفتم:

باشه

این هم کاسبی ما با گوشی هوشمند